Scoren voor een goed doel

Ben jij tussen de 8 en 18 jaar oud en ken je iets of iemand die wel wat steun kan gebruiken? Bijvoorbeeld meehelpen om een openbare speeltuin op te knappen, je hulp aan te bieden om iets leuks met ouderen te gaan doen. Je kunt ook denken aan helpen bij de jaarlijkse inzamelingsactie End plastic soup now! Of actief op pad gaan om goederen in te zamelen voor een vluchtelingenactie of bijvoorbeeld helpen bij de activiteiten van Stichting Present die zich inzet voor mensen in onze omgeving die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. En misschien ken je zelf (je kunt hierbij natuurlijk ook met je ouders overleggen) wel iemand of een stichting die jouw hulp of zelfs de hulp van jouw hele team of vereniging kan gebruiken.

Wij bieden jou een hele mooie kans!

Jij kunt samen met jouw team als beloning voor jullie inzet, geld inzamelen voor jullie eigen club door ballen te schieten door ons nieuwe Rotarydoel!

Rotaryclub Wieringerland steunt al meer dan 50 jaar goede doelen in onze regio. Dit jaar is ons thema Jeugd. We willen heel graag de maatschappelijke betrokkenheid onder jongeren in onze regio stimuleren. Door voor elkaar te zorgen en mensen die hulp nodig hebben te helpen in jouw vrije tijd.

Doe je mee?

Stap 1. Kies een goed doel!

Kies een doel waarbij je maatschappelijk ondersteunend bezig bent.

Controleer of het doel nog niet eerder bij ons is ingediend (we willen graag zoveel mogelijk goede doelen steunen, dus andere doelen moeten ook een kans krijgen.

Het goede doel moet zich bevinden in het dorp of gemeente van jouw club. Neem contact op met deze persoon of organisatie en overleg hoe je als club precies van betekenis zult zijn en leg dit vast.

Geef daarna goed aan hoe je het bij elkaar gescoorde bedrag voor jouw club wilt gaan besteden.

Stap 2. Meld je aan via het contactformulier hieronder.

Aanvraagformulier

Waar moet jouw aanvraag aan voldoen? Klik hier!

Zodra we jouw aanvraag hebben ontvangen zullen we deze beoordelen en nemen we contact met je op om te laten weten of jouw aanvraag is goedgekeurd. Daarna plannen we een datum om naar jouw vereniging te komen zodat jullie kunnen gaan scoren!