Over Rotary Wieringerland

logo

Als leden komen wij wekelijks bij elkaar voor overleg, het uitwisselen van kennis, het organiseren van een activiteit of bijvoorbeeld bedrijfsbezoek. Deze bijeenkomsten vinden plaats tussen 17.30 en 19.30 waarbij we ook gezamenlijk aan tafel gaan. Dit geeft ons de mogelijkheid om naast ons clubbezoek op die dag ook elders een avondprogramma te kunnen volgen. Dit maakt clubbezoek makkelijker inpasbaar in ieders weekprogramma.

Als club zijn wij altijd op zoek naar initiatiefrijke, enthousiaste mensen met organisatievermogen en daarbij een groot netwerk wat zij graag inzetten vanuit hun sociale betrokkenheid.

Lidmaatschap kost zeker wat van je vrije tijd maar geeft in onze ogen nog veel meer terug. Kameraadschap, uitbereiding van kennis en netwerk, waardering, gezien en gehoord worden,ongeacht geloof, politieke overtuiging of andere onderscheidende kenmerken. Binnen een hechte, vriendschappelijke omgeving van betekenis mogen en kunnen zijn voor de ander, waarbij tegelijkertijd je netwerk wordt uitgebreid. Dit is een grote motivatie van onze leden om lid te zijn van een Rotaryclub.